U okviru poslovanja knjižare Irena Orlović PR agencija za izdavaštvo Harfa & pametnica Temerin artikli se mogu poručiti na sledeći način:
- Pozivom na broj telefona 069/773-448;
- Putem Instagram stranice @srbija;
- Na internet stranici www.knjizara-harfa.rs
Svi artikli koji se navedeni u online internet prodavnici istovremeno su dostupni za isporuku bez čekanja. Nakon odabira artikala u online prodavnici popunjavate lične podatke potrošača kao što su ime, prezime, pol, adresa prebivališta, mesto stanovanja, poreski identifikacioni broj (PIB) za preduzetnike i privredna društva, ostavljate kontakt telefon, e-mail adresu kao i druge tražene podatke, a zatim birate način plaćanja.
Dužni smo da napomenemo da Irena Orlović PR agencija za izdavaštvo Harfa & pametnica Temerin prilikom prikupljanja Vaših podataka postupa u skladu sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti ( „Sl. Glasnik RS“, br. 87/2018). Podaci se prikupljaju isključivo u svrhu obrade Vaše porudžbine i ostvarivanja komunikacije sa potrošačima radi poboljšanja usluga koje pružamo. To znači da nijedno treće lice nije u mogućnosti da dođe do ličnih podataka naših potrošača. Naša agencija, samim tim i zaposleni, dužni su da štite podatke o ličnosti i da ih ne otkrivaju trećim licima osim u slučajevima koji su predviđeni gore pomenutim Zakonom.
Porudžbina se smatra primljenom:
• U slučaju plaćanja kreditnom karticom – u trenutku kada www.knjizara-harfa dobije potvrdu predautorizacije kreditne kartice kupca na iznos porudžbine
• U slučaju plaćanja e-bankingom, opštom uplatom i pouzećem – u trenutku kada www.knjizara-harfa.rs elektronskim putem zavede porudžbinu
U trenutku kada je porudžbina zavedena, Harfa će elektronskim putem u obliku imejla obavestiti kupca o tome da je porudžbina zavedena odnosno da je proizvod uspešno naručen.
Ukoliko kupac ne dobije obaveštenje iz prethodne stavke, sugeriše se da proveri:
• da li je poruka u Junk/Spam folderu;
• da li je mailbox pun;
• da li se artikli nalaze u korpi nakon prijave na stranicu www.knjizara-harfa.rs i ako nisu, u tom slučaju kupac treba da ponovi proces naručivanja.
Nakon što je u magacinu proizvod zapakovan, Harfa će elektronskim putem u obliku imejla obavestiti kupca da je kupio proizvod i da je proizvod poslat, ili će to učiniti ovlašćena kurirska služba.
Načini plaćanja za poručene artikle:
- Uplata po predračunu – za pravna lica
Ukoliko odaberete ovaj način plaćanja predračun će Vam biti prosleđen na Vašu e-mail adresu. Nakon izvršene uplate, a po evidentiranju iste u sistemu prodavca, pošiljka će biti spakovana i dostavljena putem kurirske službe D Express DOO Beograd ili kurirskim servisom Postexpress JP Pošta Srbije. Iznos dostave potrošač plaća kuriru prilikom preuzimanja pošiljke.
Rok za uplatu po predračunu je 3 (tri) radna dana. Ukoliko se uplata ne izvrši smatraće se da je potrošač odustao od porudžbine.
- Pouzećem – plaćanje gotovinom za fizička lica
Kada se potrošač odluči za plaćanje pouzećem, prodavac šalje robu odmah po evidentiranju narudžbine. Plaćanje se vrši kuriru prilikom preuzimanja robe zajedno sa troškovima dostave pošiljke.
- Platnim karticama
Plaćanje se može vršiti i karticom – Visa, MasterCard, Maestro, Dina, AMEX.
Ukoliko odaberete ovaj način plaćanja neophodno je da unesete tražene podatke o Vašoj kartici.
Plaćanje karticama je realizovano u saradnji sa AllSecure doo i Banca Intesa ad Beograd i obavlja se na bezbedan i sertifikovan način preko AllSecure Paymet Gateway-a, jednostavnim unosom podataka sa platne kartice. Unošenjem podataka sa kartice potrošač se saglašava da mu se u momentu kreiranja porudžbine rezervišu sredstva za iznos porudžbine. U trenutku kada kurir preuzme pošiljku radi dostave potrošaču i maloprodajni račun prodavca bude izdat, rezervisana sredstva će biti skinuta sa kartice, odnosno tada se izvršava kartična transakcija zaduženja računa kartice potrošača.
U slučaju da se plaćanje ne kompletira, odnosno iznos se ne skine sa računa do isteka 14 dana od prihvatanja Vaše porudžbine, ta porudžbenica će biti otkazana i izbrisana. Nakon isteka roka od 14 dana , novac rezervisane na Vašem računu se oslobadjaju i biće Vam ponovo na raspolaganju. Nakon toga možete ponoviti istu ili novu porudžbinu, i izvršiti plaćanje vezano za njih.
Proverite kod banke koja je karticu izdala da li Vaša kartica podržava plaćanje preko Interneta.
Izjava o zaštiti podataka prilikom plaćanja platnim karticama
Prilikom unošenja podataka sa kartice, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u kriptovanoj formi upotrebom SSL protokola primenom najsavremenijih metoda tokenizacije osetljivih podataka i u skladu sa PCI-DSS standardima. Ni jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni prodavcu. AllSecure Payment Gateway koristi najviše globalne standarde zaštite i privatnosti podataka. Primenom Allsecure Payment Gateway prodavci i potrošači su automatski uključeni u 3D-Secure zaštitu, čime se garantuje bezbednost kupovine. Brojevi platnih kartica potrošača se ne čuvaju u sistemu prodavca, a sam upis se štiti SSL enkripcijom podataka.
Potrošač mora biti vlasnik platne kartice kojom vrši plaćanje.
Kako se vrši povraćaj sredstava u slučaju plaćanja karticama?
U slučaju povraćaja sredstava na račun potrošača iz bilo kog razloga (odustajanje od kupovine, izjavljivanje reklamacije, nesaobraznost isporuke, neuspela isporuka) potrošaču će biti izvršen povraćaj sredstava na tekući račun uz njegovu saglasnost. U tom slučaju potrošač je dužan da otkrije broj svog računa kako bi povraćaj bio izvršen. Taj povraćaj se vrši isključivo preko iste VISA, Maestro ili MasterCard, Dina i AMEX kartice koja je korišćena za plaćanje. Ovo znači da će naša banka na naš zahtev obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Izjava o konverziji
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).
Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.
Reklamacije i povraćaji
U slučaju reklamacije, oštećenja prilikom dostave, greške kod prenosa podataka ili nekog drugog nedostatka, molimo vas da nam se javite u roku od dva (2) radna dana od prijema pošiljke. Kupac je dužan da uputi reklamaciju imejlom na prodaja@knjizara-harfa.rs ili pismeno u zakonskom roku od 14 dana na adresu: Rakoci Ferenca 124, 21235 Temerin, ili telefonskim putem na broj 069 773 448.
Pravo na reklamacije korisnik stiče ako:
- proizvod nije isporučen po uputstvima iz porudžbine;
- isporučeni proizvod ne odgovara standardima;
- je došlo do oštećenja proizvoda prilikom isporuke.
Pri prijemu proizvoda, provera ispravnosti porudžbine zavisi od kupca, te je kupac dužan da uporedi primljene artikle s računom, ukoliko nešto nedostaje, to je odmah nužno napomenuti jer naknadne reklamacije se neće uvažavati.
U slučaju opravdane reklamacije omogućuje se raskid Ugovora uz povraćaj uplaćenog iznosa ili zamena proizvoda. Ako se radi o oštećenju i/ili neispravnosti isporučene robe, kupac treba da pošalje fotografiju navedene reklamacije kako bi se ista uvažila na osnovu fizičkog dokaza. Prikupljanje reklamirane oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe Harfa vrši o svom trošku ako se utvrdi da je reklamacija opravdana i da kupac nije uticao na neispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe. U slučaju opravdane reklamacije trošak zamene proizvoda s novim u celini snosi Harfa.
U slučaju spora oko opravdanosti reklamacije i/ili načina na koji je proizvod vraćen (proizvod mora biti nekorišćen, u nepromenjenoj količini i u originalnoj ambalaži, uz predočen originalan račun i garanciju, ukoliko postoji) proizvod će biti dat na veštačenje veštaku ili stručnoj pravnoj osobi. U slučaju da se veštačenjem utvrdi opravdanost reklamacije, sav trošak zamene proizvoda snosi Harfa, a u slučaju neopravdane reklamacije trošak će snositi kupac.
Sve navedene pritužbe rešićemo u dogovoru s naručiocem, odnosno primaocem proizvoda u najkraćem mogućem roku.
Zaštita privatnosti korisnika
HARFA se obavezuje da neće zloupotrebljavati lične podatke iz obrasca porudžbine. Ličnim podacima smatraju se svi podaci kojima se utvrđuje identitet Kupca (na primer, ime i prezime, adresa e-pošte, adresa stanovanja i sl.).
HARFA neće dostavljati niti razotkriti lične podatke Kupca trećoj osobi, osim u slučajevima u kojima tako izričito propisuje zakon i u slučajevima kada je to potrebno za ispunjenje obaveza. Svi podaci o Kupcima strogo se čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni Harfe i poslovni partneri odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti. HARFA se obavezuje da pruži zaštitu ličnim podacima Kupaca na način da prikuplja samo osnovne podatke o Kupcima koji su nužni za ispunjenje obaveza.
Gorenavedene odredbe o zaštiti ličnih podataka odnose se isključivo na veb-stranicu Internet knjižare knjizara-harfa.rs i na sve stranice unutar knjizara-harfa.rs domena.
Sigurnost plaćanja kreditnim karticama
Tajnost podataka Kupca zaštićena je i osigurana upotrebom SSL enkripcije.
Stranice za naplatu putem interneta osigurane su korištenjem Secure Socket Layer (SSL) protokola sa 128-bitnom enkripcijom podataka (SSL enkripcija postupak je šifriranja podataka radi sprječavanja neovlaštenog pristupa prilikom njihova prijenosa).
Navedeni način omogućuje siguran prenos informacija te onemogućuje nedopušten pristup podacima prilikom komunikacije između računara Kupca i PBZ Mycheck-out payment gateway servisa i obrnuto.
Navedeni servis i financijske ustanove (kartične kuće) razmjenjuju podatke upotrebom virtualne privatne mreže (VPN), koja je zaštićena od neautoriziranog pristupa. Brojevi kreditnih kartica ne pohranjuju se i nisu dostupni neovlaštenim osobama.
DOSTAVA
PODRUČJE DOSTAVE
Trošak dostave obračunava se automatski prilikom kupovine proizvoda i izdaje se račun na kojem se nalazi cena kupljenih proizvoda i cena dostave.
Trošak dostave biće iskazan u korpi uz cenu proizvoda.
Za iznos porudžbine iznad 3.000,00 RSD trošak dostave u celini snosi Harfa.
Cenovnik isporuke
Plaćanje Troškovi slanja
pouzećem: 350,00 RSD
po predračunu: 350,00 RSD
kartično: 350,00 RSD
Za iznose više od 3.000,000 RSD: gratis (na adrese iz Srbije)